Primul BMW i4 pregătit pentru competiții din lume a efectuat ultimul test în acest an. De această dată, Elsa nu a primit modificări de performanță, ci o pitură festivă.
Pentru ultima dată, echipa Engage Racing s-a angajat într-un efort pentru a aduce primul BMW i4 pregătit pentru competiții în spiritul sărbătorilor.
De această dată, proiectul Engage Racing nu a primit îmbunătățiri de performanță, ci un livery de sărbători – BMW i4 Racing „Elsa” s-a pregătit astfel pentru un test cu Moș Crăciun.
Mașina a fost acoperită cu 300m de lumini de brad, totalizând aproximativ 5.300 diode LED. Noua transformare nu este un consumator de mare impact pentru mașina electrică, în contextul în care consumul în regim de competiție poate depăși 150 kWh/100 km.
Cu această ocazie, mașina a fost pilotată de un invitat special, anume Moș Crăciun. A fost un test de noapte, o repetiție finală pentru marea provocare logistică a Moșului din noaptea de 24 decembrie.
Laponul s-a arătat foarte impresionat de BMW i4 Racing și, chiar dacă are o agendă foarte încărcată, a arătat că ar fi dispus să îl înlocuiască pe Horia Platona, pilotul oficial al echipei, ori de câte ori ar fi nevoie.
BMW i4 Racing este dezvoltat dintr-un automobil de stradă, este înmatriculat și are omologarea pentru a merge pe șosea. Toată experiența a fost documentată de fotograful Flavius Croitoriu pe străzile din Brașov, orașul unde Engage Engineering și Engage Racing își au sediul.
Elsa este al doilea proiect al acestei echipe. Înainte de a se aventura în acest proiect al primul i4 de curse din lume, Engage Racing a dezvoltat Racing MIMI, primul Mini Electric pregătit pentru competiții, dar și prima mașină complet electrică ce a câștigat titlul național în clasa Super Rally.