Lansat inițial în 2021, Hyundai Bayon a devenit rapid o alegere echilibrată pentru cei ce caută un crossover agil, spațios și economic. Pentru 2024, mașina a primit o actualizare subtilă, dar care ar putea face diferența atunci când vine vorba de alegerea cumpărătorilor.
Introdus la începutul acestui an, facelift-ul pentru Bayon a adus modificări estetice la exterior. Hyundai a redus cantitatea de plastic negru folosit la exterior, ceea ce conferă mașinii un aspect mai modern. De asemenea, bara frontală a fost redesenată și include acum o grilă nouă, mai mare, deasupra căreia se află o bară luminoasă LED. Este un element de design similar cu ceea ce am văzut pe Hyundai Kona, fiind foarte ușor de recunoscut, mai ales pe timp de noapte.
Bayon este disponibil acum cu noi modele de jante, care să complimenteze noile elemente de design. În partea din spate avem o abordare similară, cu stopuri noi și o bară de protecție redesenată, cu mai puțin plastic de culoare neagră, astfel că mai multă culoare este prezentă pe Bayon.
Motorizările s-au păstrat, iar clienții vor avea la dispoziție fie un propulsor de 1.2 litri și 84 CP, cuplat la o transmisie manuală în 5 trepte, fie un propulsor de un litru, turbo, care dezvoltă 100 CP. Acesta poate fi configurat cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau cu una automată cu 7 rapoarte.
Iar dacă alegeți o culoare precum acest Lucid Lime, liniile ascuțite ale mașinii vor fi scoase și mai tare în evidență. În această echipare de top, numită LED Line, mașina vine dotată cu jante din aliaj de 16 inch, faruri full LED, plus dotări de confort, siguranță și tehnologie la interior.
Indiferent de piață, Hyundai Bayon vine acum în standard cu instrumentar de bord digital. De asemenea, mașina a primit un nou ecran de 10,25 inch, care este folosit pentru sistemul central de infotainment. Cu ocazia acestui facelift, Bayon primește acum și actualizări de la distanță.
Bayon oferă sisteme de asistență precum frânarea automată de urgență, asistent pentru menținerea benzii de circulație, fază lungă automată și un asistent care poate menține mașina centrată pe bandă, util pentru călătoriile lungi pe autostradă.
Nu în ultimul rând, chiar dacă este un crossover de clasă mică, Bayon nu face rabat la practicalitate. La interior există spațiu suficient, astfel că patru adulți pot călători confortabil. Portbagajul măsoară 411, ceea ce reprezintă o valoare foarte bună pentru acest segment.
Prețurile pentru Hyundai Bayon pornesc în România de la 17.017 euro, însă un exemplar echipat complet, precum cel prezentat de noi, are un preț de listă de 21.420 de euro, TVA inclus.