Renault anunță parteneriatul cu echipa de fotbal AS Monaco în sezonul 2024-2025. Producătorul francez va pune la dispoziție clubului o flotă de aproximativ 20 de mașini.
Renault și AS Monaco anunță colaborarea lor pentru sezonul următor, prin aducerea în prim plan a noului Renault 5 E-Tech electric. Logo-ul R5 va apărea pe fața tricourilor purtate de echipa AS Monaco în toate meciurile din Liga Campionilor din acest sezon, dar și pe buzunarul echipamentului jucătorilor în meciurile din Ligue 1. De asemenea, logo-ul va apărea pe stadionul Louis II și pe materialele de comunicare ale clubului sportiv.
Renault dorește să promoveze noul său model electric cu design de inspirație retro printr-o serie de campanii dezvoltate alături de AS Monaco și de rețeaua sa de dealeri. În plus, în cadrul acestei colaborări, Renault va pune la dispoziția AS Monaco o flotă de aproximativ 20 de vehicule.
„Suntem foarte mândri să fim parteneri ai clubului de fotbal AS Monaco în acest sezon. Avem o legătură puternică, ce se bazează pe istoria și pe valorile noastre. Fondate în urmă cu peste o sută de ani, suntem entități cu acoperire națională și internațională. Încercăm să implementăm strategii care pun accent pe mobilitatea curată. Acest parteneriat vine într-un moment care promite să fie interesant și semnificativ pentru ambele părți, o dată prin lansarea Renault 5 E-Tech electric, un model iconic ce inspiră pasiune reală, precum și prin sărbătorirea centenarului AS Monaco”, a declarat Laurent Aliphat, vice-președinte Renault Marketing, Brand Content.
„Aș dori să urez bun venit Renault și Renault 5 E-Tech electric în familia partenerilor AS Monaco! Odată cu revenirea clubului în Liga Campionilor în sezonul viitor, precum și cu sărbătorirea centenarului, suntem încântați că Renault ne susține în campania noastră europeană și pe tot parcursul sezonului din Ligue 1, care se conturează a fi unul deosebit de interesant. Prin acest nou parteneriat cu Renault, o marcă globală, și Renault 5 E-Tech electric, un model care este atât iconic, cât și ecologic, demonstrăm încă o dată atractivitatea AS Monaco. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Renault și să ne susținem reciproc pentru atingerea obiectivelor noastre”, a spus Thibaut Chatelard, Chief Marketing & Revenue Officer al AS Monaco.