Noul Mercedes-AMG GT 63 Pro dezvoltă 611 CP și este dotat cu tracțiune integrală – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 12 iul. 2024 Știri auto

Producătorul german prezintă noul Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+, cea mai nouă versiune a coupe-ului său sportiv.

Cea de-a doua generație Mercedes-AMG GT a debutat anul trecut, fiind bazată pe platforma noului SL. Astfel, mașina a devenit mai „cuminte” pentru unii, oferind acum loc până la patru pasageri și un design mai puțin radical.

De asemenea, AMG GT poate fi cumpărat și cu o motorizare de 2.0 litri, care produce 421 CP, pe lângă motoarele V8 de 4.0 litri în diferite trepte de putere. Acum, producătorul german a prezentat la Goodwood Festival of Speed noul AMG GT 63 Pro 4Matic+, mașină care dezvoltă cu 26 CP mai mult decât GT 63 și aduce în plus alte câteva schimbări.

Noua versiune poate fi recunoscută grație unei noi bare de protecție, care are un design mai agresiv decât restul variantelor din gamă. Elementele aerodinamice din fibră de carbon și sistem AirPanel ajută la reducerea portanței aerodinamice pe puntea față cu până la 30 kg.

Pachetul exterior este completat din jante forjate, un eleron fix montat în partea din spate și de sistemul de frânare cu discuri carbon-ceramice de 419 mm, cele mai mari de pe un produs Mercedes-AMG, conform producătorului.

Mercedes-AMG GT primește mai multă putere

Noul Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ folosește același motor V8 de 4.0 litri pe care îl știm foarte bine. Supraalimentat cu două turbine, acest motor produce acum 26 CP plus față de un GT 63 obișnuit, pentru o putere totală de 611 CP. De asemenea, și cuplul a crescut cu 50 Nm, până la 850 Nm.

Cuplat la transmisia automată cu 9 trepte și la sistemul de tracțiune integrală, acest motor poate propulsa mașina de la 0 la 100 în 3,2 secunde. Viteza maximă pentru Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ este de 317 km/h.

Pentru o mai bună răcire a motorului și cutiei de viteze, mașina a primit încă două radiatoare, un sistem de răcire activ pentru cutia de transfer și radiatoare pentru diferențialele față și spate.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Mercedes-Benz


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide