Dacia Duster va fi comercializată și în Australia. A fost confirmat că SUV-ul va ajunge pe piață în 2025, dar că va purta sigla Renault pentru această piață.
Dacia Duster a ajuns la cea de-a treia generație, având o carieră ce se întinde pe 14 ani, fiind un model lansat în 2010. De-a lungul anilor, SUV-ul a fost vândut pe mai multe piețe globale sub diferite branduri, cum ar fi Renault sau Nissan.
Noua generație a SUV-ului urmează să ajung și în Australia, acolo unde va fi comercializat sub sigla Renault, din motive de marketing. Potrivit Carsales, Dacia Duster este programată pentru Australia în 2025, deschizând calea pentru o nouă gamă de SUV-uri Renault de buget.
Cea de-a treia generație a SUV-ului Duster va renunța la insigna Dacia la nivel local și va fi numit pur și simplu Renault Duster. SUV-ul ar putea aduce clienți care sunt axați pe un stil de viață activ, schimbând astfel percepția asupra brandului Renault și ar putea crește cifrele de vânzări.
„Duster este confirmat pentru Australia, cu siguranță va ajunge”, a declarat directorul general Renault Australia, Glen Sealey, spunând că va adăuga volum semnificativ pentru brand la nivel local. „Are potențialul de a fi bestseller-ul nostru”, a adăugat el, sugerând că ar putea vinde mii de mașini pe an în Australia.
Spre deosebire de alte SUV-uri din această clasă, Duster are în gamă și o versiune cu tracțiune integrală și se pare că pe aceasta se bazează Renault Australia. „Este un vehicul care se potrivește stilului de viață australian, o ofertă de valoare în ceea ce privește posibilitatea de a evada și de a vă bucura de weekend… și un vehicul urban grozav în ceea ce privește stilul”, a spus el.
Sealey a spus că prețul pentru Duster trebuie încă negociat, dar că intenția este de a lansa Duster la nivel local „la jumătatea anului viitor”.