Producția modelelor Dodge Charger și Challenger a ajuns la final. Acestea vor fi înlocuite de o nouă generație ce va folosi motoare cu 6 cilindri sau propulsie complet electrică.
Producția pentru 3 dintre cele mai populare modele americane ale anilor 2000 a luat sfârșit. După o campanie de rămas bun, ce a fost marcată de ediții speciale, ultimele Dodge Charger și Challenger au fost construite la uzina de asamblare Stellantis Brampton din Ontario, Canada, pe 22 decembrie. Vestea a fost raportată pentru prima dată de Automotive News Canada și confirmată de un purtător de cuvânt al companiei. De asemenea, ultimul Chrysler 300 a ieșit de pe linia de producție cu doar două zile înainte.
Un reprezentat al companiei Dodge a confirmat pentru Car and Driver că ultimele exemplare ale celebrelor muscle car-uri au fost construite. Se pare că ultimul Dodge Charger a fost un model Scat Pack widebody vopsit în Destroyer Grey, în timp ce ultimul Challenger a fost un SRT Demon 170 în vopsit în nuanța Pitch Black.
Platforma L, așa cum a fost cunoscută intern și care a fost folosită pentru Dodge Challenger, Charger, dar și Chrysler 300, a fost introdusă în anul 2005, odată cu modelul Chrysler 300. În 2006 a urmat Charger, iar 2008 a marcat lansarea noului Challenger. Atât Charger cât și Challenger au devenit mașini cu o bază mare de fani, cu un cult status, care au adus muscle car-ul maselor, la un preț accesibil.
Cele mai populare au fost versiunile Hellcat ale celor două modele Dodge, mașini ce au oferit cel puțin 707 CP, obținuți dintr-un motor V8 de 6,2 litri căruia i-a fost montat un compresor mecanic. Nu au fost mașini ce au încercat să doboare recorduri pe circuit, dar au păstrat esența unui muscle car, oferind motoare mari, puternice, tracțiune spate și o ținută de drum foarte confortabilă.
Succesorul pentru modelele Charger și Challenger va fi, cel mai probabil, bazat pe conceptul Charger Daytona SRT și va fi oferit atât într-o configurație complet electrică, cât și cu noile motoare cu 6 în linie de la Stellantis. Acestea sunt deja montate pe modele Jeep și RAM și produc până la 510 CP.