Șoferul unei Tesla a rămas blocat în mașină după ce a rămas fără baterie. Nu a știut să deschidă ușile manual – VIDEO

Autor: Ionuț Vîlciu 04 aug. 2023 Știri auto

Șoferul unei Tesla a rămas blocat în mașină după ce aceasta a rămas fără baterie. Bărbatul nu a știut să deschidă manual ușa și dă vina pe companie.

Un bărbat din Arizona, SUA, spune că a rămas blocat în mașina sa după ce a intrat, a închis ușa și apoi și-a dat seama că bateria mașinii era descărcată, relatează Carscoops. Se pare că bărbatul nu avea idee că există un mecanism manual de deschidere a ușii creat pentru astfel de situații. Acum, el dă vina pe producătorul auto și atrage atenția celorlalți proprietari.

Rick Meggison, în vârstă de 73 de ani, a rămas blocat în Tesla sa Model Y după ce a rămas fără baterie, iar acum spune că producătorul trebuie să se ocupe de ceea ce el consideră a fi „o problemă de siguranță” legată de modul în care poți ieși din mașină în cazul în care nu mai ai energie în baterie.

Mecanismul de acționare principal pentru deschiderea ușii de pe toate modelele Tesla este electronic, așa că dacă bateria de 12 volți se rămâne fără energie, acesta nu va mai funcționa. Pentru a asigura ieșirea în siguranță din vehicul, Tesla include un sistem de deschidere manuală. Bărbatul nu știa despre asta și a rămas prins în mașina lui timp de 20 de minute într-o zi toridă.

Șoferul blocat în propria Tesla spune că nu știa despre mecanismul manual de deschidere

„Nu am putut deschide ușile. Nu puteam să cobor geamurile. Computerul era mort, așa că nu am putut deschide torpedoul. Nu am putut deschide nimic”, a declarat el pentru ABC7.

Dacă ar fi știut că eliberarea manuală era chiar în fața comenzilor pentru geamuri, ar fi putu deschide ușa fără probleme. Situația lui îi face pe mulți să se întrebe cine este de vină în astfel de situații, producătorul sau utilizatorul?

Tesla descrie procedura în manualul de utilizare, dar oare câți oameni citesc, de fapt, un astfel de document? Din plângerile adresate NHTSA reiese că mulți proprietari de Tesla se confruntă cu probleme similare fără a ști despre soluțiile simple disponibile, așa că acesta nu este un incident izolat.

Pentru a evita astfel de situații, producătorul ar putea introduce o avertizare legată de curentul rămas în bateria de 12 volți, care să înștiințeze șoferul înainte ca aceasta să rămână complet fără energie. De asemenea, poate că aceste mânere ar trebui făcute mai vizibile, poate cu o culoare care să iasă în evidență, pentru a fi ușor observate.

VIDEO


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: ABC 7 Chicago YouTube


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide