Ferrari 599 GTO a fost produs în total într-o serie de doar 599 de unități. Dintre acestea, aproximativ 125 au fost dedicate pieței din Statele Unite.
Ferrari a mai folosit numele GTO pe doar doua alte modele din istoria mărcii: 250 GTO (1962) si 288 GTO (1984). Spre deosebire de modelele GTO anterioare, 599 GTO nu a fost conceput pentru omologarea in motorsport.
Ferrari 599 GTO este propulsat de un motor V12 care dezvolta 670 CP la 8.250 rpm si un cuplu maxim de 620 Nm la 6.500 rpm. Mașina ajunge de la 0 la 100 km/h in sub 3,3 secunde, iar viteza de top este de 330 de km/h. Poate cel mai impresionant detaliu legat de 599 GTO este însa timpul pe tur pe circuitul de teste de la Fiorano: 1 minut si 24 de secunde. Mai rapid cu o secundă față de cel stabilit de Ferrari Enzo.
Modelul sport oferă un splitter frontal nou, praguri laterale evazate, un difuzor de aer si un eleron in partea din spate, prize de aer pe capota si jante de 20 inci cu zece spițe. Masa proprie a mașinii este de 1.495 kg, iar raportul masa-putere este de doar 2,23 kg/CP. 599 GTO este echipat, de asemenea, cu cea de-a doua generație de frâne din carbon ceramic. Acestea sunt mai ușoare si oferă performante superioare.
Una dintre cele mai importante inovații aduse de modelul 599 GTO este strânsă legătură dintre reglajele sașiului, construit pentru a fi foarte aproape de limita de manevrabilitate si control, si informațiile venite dinspre sistemul de control electronic, dezvoltat pentru a creste nivelul performantei.
Au fost produse in total doar 599 de unități. Dintre acestea, aproximativ 125 au fost dedicate pietei din Statele Unite. Ferrari a mai folosit numele GTO pe doar doua alte modele din istoria mărcii: 250 GTO (1962) si 288 GTO (1984). Spre deosebire de modelele GTO anterioare, 599 GTO nu a fost conceput pentru omologarea in motorsport.
Exemplarul filmat de noi i-a aparținut celebrului pilot de Formula 1 Felipe Massa. Mașina are 2.491 de kilometri la bord.