O Dacia Duster modificată se vinde în Germania cu aproape 35.000 de euro. Modificările aduse SUV-ului românesc par că nu justifică prețul.
Dacia Duster este unul dintre cele mai vândute SUV-uri accesibile la nivel European, fiind al doilea cel mai vândut model din gama producătorul autohton. Este o mașină care, în ciuda aparențelor, oferă destul de multe opțiuni de customizare prin intermediul configuratorului. Cu toate acestea, există oameni care doresc să ofere SUV-ului românesc o notă în plus de personalizare.
Nu este un lucru rău, mai ales că am văzut de-a lungul timpului tot felul de proiecte bine realizate, în special în zona pasionaților de off-road și excursii în natură.
Un dealer din Germania vinde Dacia Duster cu un pachet de modificări, iar prețul piperat pare că nu justifică modificările aduse îndrăgitului SUV.
Carpoint este un dealer din Germania care se ocupă și cu comercializarea de modele Dacia, dar și cu modificări pentru unele dintre ele. Un bun exemplu este Dacia Duster Carpoint Red Edition, o mașină care costă nu mai puțin de 34.990 de euro în Germania. Nu este o sumă mică deloc, mai ales dacă ne gândim că cel mai scump Duster pe care îl poți cumpăra de la Dacia are un preț de listă de aproximativ 25.000 de euro.
Așadar, de unde vine diferența de 10.000 de euro? În primul rând, mașina este colantată într-o nuanță de roșu aprins cu o grafică specifică în partea din spate. Nu lăsați partea frontală să vă păcălească, nu este un model facelift, ci doar i-a fost montată noua grilă. Dacă ne uităm atent la blocurile optice și la emblema veche de pe hayon, ne vom da imediat seama că este un model produs înainte de actualizarea introdusă de Dacia. Acest lucru este trădat și de interior, care are volanul vechi și gurile de ventilație rotunde.
Printre alte modificări se numără un bullbar, jante de 20 de inch finisate cu negru lucios și două terminații pentru evacuare. La interior, singurele diferențe constau în protecțiile pentru praguri și preșurile pe care scrie Carpoint Edition.
În rest, este un Duster 1,3 TCe cu 150 CP, cutie de viteze manuală și tracțiune integrală, nimic ieșit din comun. Ce spuneți, merită cei 34.990 de euro?