Jeep a prezentat șapte noi concepte bazate pe modele de serie existente cu ocazia evenimentului dedicat fanilor brandului. Dintre cele șapte concepte prezentate, trei au propulsoare hibride, iar unul este complet electric.
Acest an marchează ediția cu numărul 57 a evenimentului anual Easter Jeep Safari. Acest eveniment este unul dedicat fanilor mărci care sunt pasionați de off-road. Cu ocazia acestui eveniment, Jeep a prezentat nu mai puțin de șapte concepte noi bazate pe modelele de serie ale mărcii. Dintre acestea, trei sunt hibride, iar unul este complet electric.
Vom începe cu cel mai mare vehicul dintre cele șapte, anume Jeep Grand Wagoneer Overland care, așa cum sugerează și numele, are la bază SUV-ul Grand Wagoneer. Conceptul Grand Wagoneer Overland folosește noul motor Hurricane Twin Turbo 510 de 3,0 litri. Acest propulsor cu șase cilindri în linie produce 510 CP și 678 Nm de cuplu. Printre modificările estetice se numără un cort amplasat pe plafonul mașinii, un kit de înălțare a suspensiei, aripi evazate și jante îmbrăcate cu anvelope de 35 de inch.
Continuăm cu niște concepte create pe baza modelului Wrangler. Jeep a adus nu mai puțin de patru concepte care au la bază celebrul off-roader:
Jeep Wrangler Magneto 3.0 este singurul concept electric dintre cele șapte. Este a treia apariție a acestui concept, dar de data aceasta Jeep i-a adus câteva actualizări. Conceptul a primit o funcție care permite șoferului să modifice puterea sistemului electric. Astfel, de la 285 CP poate ajunge la 650 CP. Propulsorul este echipat și cu un sistem nou de regenerare în două trepte, alături de un nou sistem care permite rularea cu doar o singură pedală.
Jeep Scrambler 392 recreează un model care nu mai există în gama Jeep, dar care a existat în trecut și era un pick-up bazat pe CJ-7. Conceptul are sub capotă un motor V8 HEMI de 6,4 litri, ce produce 470 CP. Camioneta bazată pe Wrangler nu are portiere, iar nuanța aprinsă de verde atrage cu siguranță atenția. Scrambler 392 dispune de suspensie pneumatică, lucru ce permite ca garda la sol să fie crescută cu până la 14 centimetri. De asemenea, vine cu anvelope de 40 de inch.
Jeep Wrangler Rubicon 4xe Concept Departure: Pentru realizarea acestui concept, Jeep a folosit piese și accesorii din catalogul Jeep Performance Parts. Mașina a primit portiere confecționate din țevi tubulare, aripi noi aplatizate, proiectoare montate pe plafon care pot pivota și lumini laterale. A primit și un kit de înălțare de 51 mm și anvelope de teren de 37 de inch.
Jeep Wrangler Rubicon 4xe Concept: Chiar dacă nu este la fel de bine pregătit pentru aventuri off-road, conceptul vopsit într-o nuanță de roz primește aceleași anvelope de teren de 37 de inch, un kit de înălțare și suspensie pneumatică.
Poate cel mai interesant dintre toate este Jeep Cherokee 4xe, un concept care are la bază un Cherokee din 1978. Motorul original a dispărut, făcând loc pentru un sistem hibrid alcătuit dintr-un motor de 2,0 litri, ajutat de două motoare electrice. Inclusiv transmisia a fost înlocuită cu o unitate modernă cu opt trepte. Caroseria a fost modificată pentru a face loc anvelopelor de teren de 37 de inch, fiind vopsită într-o schemă de culori clasică.
În final, cel de-al șaptelea vehicul este un concept bazat pe Jeep Galdiator, camioneta derivată din SUV-ul Wrangler. Acesta se numește Jeep Gladiator Rubicon Sideburn și, la fel ca Rubicon 4xe, a primit un kit de înălțare de 51 mm și anvelope de off-road de 37 de inch.