După primele 10 luni ale anului 2021, Hyundai Auto România înregistrează o creștere a vânzărilor de 30,3% față de aceeași perioada a anului trecut, propulsând marca Hyundai pe prima poziție în topul înmatriculărilor de autoturisme noi de import, cu o cota de piață de 7,6%.
Totodată, conform statisticilor DRPCIV, și în luna octombrie a.c., Hyundai conduce clasamentul înmatriculărilor de autoturisme noi de import, cu 965 de unități și o cota de piață de 10%.
„Prioritatea noastră rămâne în continuare clientul. În acest moment, mai mult decât oricând, depunem toate eforturile necesare pentru a onora fiecare comandă”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto România.
În prezent, Hyundai Auto România pune la dispoziția clienților o gama variată de autovehicule și de sisteme de propulsie, dintre care 10 modele eco (electrice, hybrid și plug-în). Obiectivul importatorului este de a poziționa Hyundai drept unul dintre promotorii mobilității eco la nivel național.