Prima imagine cu Mitsubishi Outlander, mașina pe care europenii n-o pot avea

Autor: George Cristea 11 dec. 2020 Știri auto

Japonezii au prezentat prima imagine cu viitoarea generație a lui Mitsubishi Outlander. Cu toate că noul model va fi unul global, clienții europeni nu o vor putea conduce, în urma retragerii Mitsubishi de pe piața locală.

Intră în Galeria FOTO

A patra generație a modelului Outlander va fi prezentată oficial pe 21 februarie, urmând să fie disponibilă pentru început clienților din  Statele Unite, Canada și Puerto Rico. Japonezii intenționează ca, ulterior, disponibilitatea noului model să fie extinsă la alte piețe auto din lume. Nu însă și Europa. Mitsubishi a anunțat suspendarea lansărilor de modele noi în Europa, anunțând că se va concentra în principal pe piețele din Asia.

Imaginea teaser prezentată astăzi de Mitsubishi nu lasă să se vadă foarte multe detalii despre designul noului model. Este păcat, pentru că acesta va marca o schimbare pronunțată a designului mărcii, despre care șeful de design al Mitsubishi, Seiji Watanabe, spune că anunță o nouă „strategie de design”. Comunicatul Mitsubishi numește noul concept „Shield Design” și vorbește de „o transformare completă, de la dimensiuni la stilul exterior”.

Ce relevă prima imagine a viitorului Mitsubishi Outlander

Chiar și așa, putem vedea cum umbrele și detaliile vizibile îl fac pe Outlander să arate mai impozant. În ceea ce privește schimbarea de design, remarcăm elemente familiare de la gama actuală. Printre acestea, arcurile de sub faruri, care se prelungesc în calandru, delimitând prizele de aer.

„Outlander este un SUV iconic pentru companie, astfel că atunci când am dezvoltat modelul noii generații, ne-am inspirat din bogata noastră tradiție în construcția de SUV-uri pentru a realiza un stil puternic și îndrăzneț, cu o apariție solidă care-i încântă pe clienții noștri”, spune Watanabe.

Alianța Nissan Renault, din care face parte și Mitsubishi, a regândit întreaga strategie de piață pentru mărcile din portofoliu. În urma acestei reorganizări, Nissan este liderul de piață în China (și, fără doar și poate, în America de Nord), Renault este lider în Europa și America de Sud, în timp ce Mitsubishi va conduce ofensiva în zona Asiei de Sud-Est. Noua strategie are ca scop evitarea concurenței interne, între modele produse de mărcile Alianței.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide