După ce Corolla hatchback și break-ul Touring Sports au primit echiparea aspirațională GR Sports, a venit rândul Toyotei Corolla Sedan să beneficieze de tratamentul GR Sports.
Modelele Toyota nu au un renume foarte bun atunci când vine vorba de plăcerea celui de la volan. În schimb sunt mașini extrem de sigure și fiabile, reprezentând o investiție solidă pentru mulți ani de la achiziționarea mașinii. Toyota încearcă să schimbe această percepție, atât prin participarea în competițiile auto alături de echipa de casă Gazoo Racing, cât și prin modelele sportive lansate în ultima vreme (Supra, chiar dacă este un BMW rebranduit, face o figură frumoasă).
Succesele înregistrate în WRC de Gazoo Racing sunt folosite pentru promovarea modelelor mai puțin incitante, așa cum este și iconicul Corolla. Cel mai bine vândut model al japonezilor (iar după unele statistci, chiar cea mai vândută mașină din lume) nu se poate lăuda cu motorizări sportive sau performanțe incitante.
Asta nu înseamnă însă că brandingul GR Sports nu aprinde imaginația clienților. Celor care sunt dispuși să plătească bani deloc puțini pentru niște stickere, în ultimă instanță. Iar judecând după succesul celorlalte două versiuni Corolla GR Sports de pe piață, hatchback-ul și break-ul, putem spune că oamenii se dau în vânt după stickere.
Echiparea GR Sports este plăcută vizual, trebuie să recunoaștem, fiind apreciată în special de clienții tineri. La exterior, cromul este înlocuit de ornamente piano black, iar jantele negre (17 inchi standard, 18 inchi opțional) se asortează plăcut. Cireașa de pe tort este eleronul de pe capota portbagajului, care are rol pur decorativ.
Interiorul primește materiale cu țesături contrastante roșii și albe, piele perforată pe volan și scaune sport care promit o susținere foarte bună. Opțional, clienții mai pot opta pentru iluminat ambiental, faruri LED și vopsea exterioară în două culori.
Din păcate, motorizarea nu va fi mai puternică decât cea hibridă de 1,8 litri (122 CP). Corolla Sedan GR Sports va fi primul model Toyota cu acest branding care va fi comercializat și în Europa de est, astfel ca ar fi unele șanse să ajungă și în România. Lansarea comercială este prevăzută pentru ianuarie 2021.