Polestar 2, prima electrică a companiei, a fost supusă testelor de impact. Cum s-a comportat modelul cu două motoare electrice, care prezintă tehnologii inovatoare la capitolul “siguranță”?
Polestar 2 este echipat cu noua funcție Acoustic Vehicle Alert System, dar și cu un nou tip de airbag-uri. “Pentru că suntem conectați în mod direct cu Volvo Cars, beneficiem și noi de reputația lor în domeniul siguranței excelente. Astfel, mașinile Polestar sunt proiectate pentru a fi printre cele mai sigure din lume”, explică CEO-ul companiei Thomas Ingenlath.
Bateria cu o capacitate de 78 kWh, care îi asigură mașinii o autonomie de 500 de kilometri, este protejată de o cutie din aluminiu și integrată complet în structura podelei platformei CMA (Compact Modular Architecture), reducând riscul unei eventuale avari și rigidizând caroseria. O astfel de construcție îi protejează pe cei aflați la bord pentru că bateria rămâne intactă în cazul unui impact. Tot atunci, bateria este automat decuplată de restul vehiculului.
Sistemul Acoustic Vehicle Alert a fost conceput pentru a fi ușor de recunoscut, neintrusiv și pentru a suna natural. “Nu am vrut ca Polestar 2 să sune ca un robot sau ca o navă spațială. Am vrut să fie natural, subtil și doar să-i anunțe pe pietoni că mașina se află în mișcare. În același timp, am vrut ca Polestar 2 să aibă un sunet unic și ușor de identificat, dar și simplu”, explică Thomas Ingenlath.
Noul tip de airbag a fost montat în scaunele din față pentru a oferi o protecție suplimentară a membrelor șoferului și pasagerului din față, protejați astfel din toate direcțiile. Aceste airbag-uri vor fi în echiparea standard, în care vor intra și numeroase sisteme de siguranță și asistență. Mașina electrică va fi echipată și cu cea mai nouă versiune a tehnologiei Advanced Driver Assistance System.