Groupe Renault Romania introduce noi servicii pentru platformele sale de vânzări online.
Începând din data de 23 aprilie, clienții au posibilitatea să achite mașina dorită integral online și, de asemenea, pot opta pentru serviciul de livrare la domiciliu. Astfel este evitată interacțiunea fizică dintre client și personalul Renault, sau efortul deplasării la showroom.
„Platformele de vânzare online ale grupului au fost primele inițiative de acest gen din România și ne-au permis să înțelegem foarte exact nevoile și așteptările clienților noștri. Această evoluție a serviciilor ne ajută să continuăm inovația digitală din zona de e-commerce începută în urmă cu aproape 2 ani. Suntem convinși că mediul nostru de business va continua să se schimbe într-un ritm alert, deoarece așteptările clienților continuă să crească. Drept urmare obiectivul nostru rămâne acela de a propune clienților mai multă flexibilitate și o experiență digitală personalizată.” declară Mihai Tanase, Head of Digital Dacia & Renault.
Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât alegerea să fie cât mai potrivită nevoilor lui.
Apoi acesta poate finaliza procedura, plătind integral online vehiculul sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client.
Până în acest moment, peste 1200 de clienți au ales să rezerve un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-commerce.