Noul pick-up le va oferi clienţilor europeni, începând cu mijlocul anului 2019, mai multă putere şi tehnologii avansate de asistenţă a şoferului. Motorul diesel Ford EcoBlue de 2.0 litri cu reducere catalitică selectivă (SCR) pentru emisii optimizate, care oferă o economie de carburant cu până la 9% în combinaţie cu noua transmisie automată cu 10 trepte.
Noua gamă Ranger va fi reprezentată şi de puternică versiune Bi-turbo a motorului EcoBlue de 2.0 litri: aceasta dezvoltă 213 CP şi 500 Nm – cu 13 CP şi 30 Nm mai mult faţă de actualul diesel TDCi de 3.2 litri.
Disponibil în versiunile de caroserie Regular Cab, Super Cab şi Double Cab, noul Ranger oferă un sistem 4×4 în echiparea de bază şi le pune la dispoziţia şoferilor care-şi doresc mai multă tehnologie noi sisteme care îmbunătăţesc conectivitatea şi confortul, implicit pachetul de infotainment Ford SYNC 3 şi modemul on-board FordPass Connect.
Ranger este primul vehicul din segment care oferă în echiparea standard Sistemul de asistenţă
pre-coliziune cu depistarea pietonilor (Pre-collision Assist with Pedestrian Detection) şi Limitatorul de viteză inteligent (Intelligent Speed Limiter). Sunt disponibile, de asemenea, Sistemul de asistenţă activă la parcare (Active Park Assist) şi o gamă deja existentă de tehnologii avansate de asistenţă a şoferului care au rolul de a reduce stresul la volan şi de a limita efectele unor nedorite coliziuni.
„Muncim sau ne jucăm? On-road sau off-road? Ford Ranger – mai mult decât puternic, un pick-up dur”, este mesajul celor de la Ford, în cea mai nouă reclamă a lui pick-up-ului Ranger postată pe YouTube.
VIDEO