Lexus a inaugurat un nou showroom dedicat luxului progresiv. Facilităţ̦ile de retail și piesele de mobilier care compun călătoria clientului reflectă un design dinamic, expresiv, iar liniile fluide subliniază filosofia sinergiei celor două concepte aparent incompatibile – mișcarea și calmul – inspirate din designul modelelor Lexus. Fiecare zonă a fost analizată atent înaintea reamenajării și niciun detaliu nu a fost lăsat la întâmplare, abordarea contemporană Lexus în toate aspectele conferind o călătorie coerentă. Astfel atât materialele și paleta de culori, cât și liniile clare neîntrerupte, spațiile clar definite de texturi diferite, luminile ambientale și mobilierul modern, reprezintă cadrul potrivit pentru o stimulare multi-senzorială.
Arta ospitalității, Omotenashi, este un element fundamental al mărcii, care se regăsește in toate aspectele activităților brandului. De la caracterul primitor al modelelor Lexus și până la standardele de retail, brandul oferă experiențe incredibile la fiecare pas, anticipând nevoile și dorințele oaspeților noștri.
Odată cu dezvoltarea social media și a celor mai noi tehnologii, clientul de astăzi pornește într-un alt fel de călătorie. Pentru a satisface nevoile și așteptările acestui nou client, Lexus a abordat un nou concept de retail, care reflectă clar valorile mărcii: design îndrăzneț, tehnologie inovatoare, calitatea finisajelor executate de maeştrii Takumi și performanțe încântătoare.
Soluțiile digitale in diferitele zone de relaționare cu clienții reprezintă doar un element al unei experiențe multi-senzoriale. Aceasta începe chiar înainte de a păși in dealership. De afară, prin suprafețele vitrate, se observă un perete video integrat într-un fundal negru lucios. La intrare, lumina își schimbă subtil intensitatea, iar sala de așteptare a fost proiectată pentru a oferi cât mai mult confort clientului – cafea și ceai, Wi-Fi, un spațiu de lucru, scaune confortabile, dar și divertisment – prin intermediul display-urilor, oaspeții sunt la curent cu noile modele, tehnologii, dar și oferte speciale, știri, sau starea vremii.
Peretele video are și rolul de interfață pentru configurator, în care clientul își poate admira viitoarea mașină la scară mărită. Configuratorul poate fi accesat și de pe ecranele din zona privată de consultanță, pentru a vizualiza modul în care mașina poate fi adaptată să corespundă nevoilor și cerințelor clientului.
Experiența se încheie la livrarea mașinii, atunci când are loc un moment memorabil, personalizat. După prezentarea realizată individual de consultantul de vânzări, pe ecran apare un video, care arată o ultimă imagine a modelului ales. Suspansul crește odată cu diminuarea intensității luminilor, peretele de sticlă devine translucid, iar clientul își vede pentru prima dată noul Lexus, strălucitor și pregătit de prima sa călătorie.
Astfel, consumatorul Lexus este cufundat într-o experiență de lux de la început până la final.
În prezent, 64 de dealership-uri au fost reamenajate în spiritul noului concept, în 13 țări diferite. Până la finalul anului 2018, toate cele aproape 500 de centre din Europa vor avea o nouă înfățișare.