Editorii de la AutoBild au testat 50 de modele de anvelope dimensiunea 225/50 R 17, însă numai 34 dintre acestea au trecut în a doua etapă a testării din cauza unor distanţe de frânare nepermis de mari pe carosabil umed sau pe zăpadă.
Expertul AutoBild descrie anvelopa ContiWinterContact TS 850 ca „un adevărat specialist al iernii ce deţine caracteristici de manevrabilitate de excepţie pe carosabil umed, rezerve de siguranţă impresionante la acvaplanare, distanţe de frânare scurte pe carosabil înzăpezit sau umed, performanţă superioară de kilometraj şi toate la un preţ corect”.
Printre cei 16 finalişti cu performanţe bune s-au aflat şi anvelopele Semperit Speed-Grip 2, Uniroyal MS plus 77 şi Barum Polaris 3, produse aflate de asemenea în portofoliul Continental.
30 dintre anvelopele testate la frânarea pe carosabil ud de la 80 la 0 km/h au avut distanţe de oprire de peste 40,5 metri, în timp ce Continental ContiWinterContact TS 850 a reuşit să ajungă la 36,1 metri. Cel mai slab rezultat obţinut a fost de 52,7 metri, ceea ce înseamnă cu mai mult de trei maşini mai departe.
În România, anvelopele de iarnă sunt obligatorii atunci când se circulă pe drumuri publice acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei. Anvelopele de iarnă de calitate sunt marcate atât cu semnul M+S (pentru noroi şi zăpadă), cât şi cu simbolul fulgului de zăpadă, cu care producătorii de anvelope pot marca numai acele produse care au trecut testele de performanţă elocvente.