Extrem de apreciat în lumea motosport şi a competiţiilor de raliu în general, Audi Quattro s-a pliat pe regulile proaspăt schimbate la vremea respectivă, care permiteau acum folosirea tracţiunii integrale pe modelele de raliu şi a reuşit să obţină victorii după victorii doi ani la rând.
Apelativul „Ur” adăugat numelui înseamnă „primordial” sau „original” în germană, şi este folosit pentru a evita confuziile, cu referire la modelul original Quattro, şi nu la versiunile cu tracţiune integrală din gama Audi.
Lucru apreciat şi în ziua de azi de către pasionaţi, grup în care se încadrează şi suedezul Emil Ryding, care a vorbit despre maşina sa cu cei de la Stance Nation. După ce şi-a dotat maşina cu un motor de Audi S6 model 1996, Emil a realizat că cei 227 CP ai propulsorului nu sunt de ajuns. Drept urmare, dupa multe modificări şi schimburi de piese, varianta finală a motorului a ajuns să producă nici mai mult nici mai puţin de 500 CP.
Ca totul să se asorteze şi să se lege, suspensiile sunt special modificate pentru a tine maşina lipită de şosea atunci când herghelia este dezlănţuită pe asfalt prin roţile cu jante BBS LM de 19 inci. Iar dupa ce am trecut în revistă scurta prezentare, vă invităm să faceţi cunoştinţă cu potentul Quattro cu ajutorul galeriei FOTO.