Renault Scenic la Geneva 2009

Autor: Oraan Mărculescu 04 iun. 2009 Prezentări

NOUL RENAULT GRAND SCENIC: MANEVRABILITATEA UNEI BERLINE COMBINATĂ CU CONFORTUL ŞI PLĂCEREA DE A CONDUCE OFERITE DE UN MPV

După lansările noilor modele Renault Mégane 3 şi Renault Mégane Coupé, Renault îşi continuă reînnoirea gamei în cel mai bine vândut segment de pe piaţa europeană prin introducerea noului Renault Grand Scénic. În calitatea sa de pionier şi lider de peste un deceniu al clasei monovolum, Scénic este MVP-ul de familie preferat în Europa.

Noul Grand Scénic profită de punctele forte care au permis succesul primelor două generaţii de modele Scénic şi prezintă chiar mai mult spaţiu la interior, un grad ridicat de confort pentru ocupanţi şi o manevrabilitate specifică berlinelor. De asemenea, beneficiază de experienţa în producerea MPV-urilor compacte acumulată la fabrica Renault din Douai, care are tradiţie în fabricarea modelelor Scénic.

Noul Renault Grand Scénic va fi disponibil în două variante, cu cinci şi cu şapte locuri.

Obiectiv: stabilirea unor noi standarde pentru segmentul MPV-urilor compacte.

Confort şi spaţiu la interior:
– comenzile ce pot fi utilizate intuitiv sunt amplasate la îndemâna şoferului, iar consola centrală include comenzile pentru principalele sisteme de asistenţă (sistemul de navigaţie, frâna de mână electrică şi sistemul de reglare a vitezei/limitatorul de viteză);
– spaţiul pentru genunchi este foarte generos pentru ocupanţii celui de-al doilea rând de scaune (275mm – cea mai mare distanţă din clasa lui);
– mai mult spaţiu pentru ocupanţii celui de-al treilea rând de locuri decât în oricare alt MPV compact cu şapte locuri (distanţă de la şezut la pavilion: 842mm, distanţă pentru genunchi: 102mm); în noul Grand Scénic, doi pasageri de înălţime 1,75m pot sta foarte comod în spate.

Depozitarea:
– peste 40 de posibilităţi de depozitare (spaţiu total de depozitare: 92 de litri) în întreaga maşină (patru compartimente sub planşeu, cel puţin două compartimente sub scaune, şase buzunare, un torpedou de 11 litri şi o capacitate de depozitare de 9 litri în consola centrală culisantă etc.);
– volumul portbagajului (752m3) este mărit cu 10% (echivalentul unei valize suplimentare);
– printre soluţiile ingenioase se numără compartimentul special din portbagaj pentru depozitarea prelatei de bagaje (Grand Scénic cu şapte locuri), precum şi sursele de alimentare de 12V pentru toate rândurile de scaune.

Tehnologii utile:
– un ecran TFT (Thin Film Transistor) color, clar, personalizabil;
– noul sistem de navigaţie integrat Carminat TomTom®, dezvoltat în parteneriat exclusiv cu TomTom, disponibil la un preţ mai mic de 500€;
– un senzor sonor de proximitate pentru parcare combinat cu o cameră pentru mers înapoi;
– sistem audio vârf de gamă 3D Sound by Arkamys® cu spaţializarea sunetului;
– conectivitate multimedia plug & music.

Manevrabilitate şi motorizare:
– un nou design frontal, introdus pentru prima dată pe noul Mégane, cu un subcadru şi o bară cu profil închis în spate pentru un control sporit al ruliului caroseriei şi precizie a direcţiei, în stilul touring;
– o nouă servodirecţie electrică pentru optimizarea preciziei şi a confortului la deplasare;
– o gamă de cinci motoare pe benzină (incluzând noul motor TCe 130), plus şase motoare diesel (dintre care două emit mai puţin de 140g de CO2/km, încadrându-se astfel în categoria Renault eco²).

Calitate, siguranţă şi respect faţă de mediu:
– Noul Grand Scénic moşteneşte multe calităţi ale celorlalte vehicule din gama Mégane: un design robust şi un standard ridicat al calităţii percepute, datorită în principal utilizării unei noi tehnologii de sudare cu laser pentru îmbinarea pavilionului cu părţile laterale ale caroseriei.
– Standard de siguranţă exemplar, similar cu cel întâlnit la noile modele Mégane, care au obţinut cele mai bune rezultate la testele EuroNCAP.
– Renault îşi continuă politica în ceea ce priveşte protecţia mediului prin cele şase versiuni de motoare ale noului Grand Scénic care se încadrează în clasa eco², marca Renault pentru maşini care sunt accesibile din punct de vedere financiar şi, în acelaşi timp, respectă mediul înconjurător pe parcursul întregului lor ciclu de viaţă.

Preţ, fiabilitate, costuri de întreţinere şi garanţie:
– un preţ mai mic sau egal cu cel al versiunii anterioare, corespunzând însă unui pachet optimizat de echipamente/unei performanţe superioare (ecran TFT, subcadru faţă, cameră pentru mers înapoi, sistem de navigaţie Carminat TomTom®).
– fiabilitate de nivel superior: Renault îşi propune să reducă de trei ori numărul de defecţiuni care necesita imobilizarea vehiculului.
– costuri de întreţinere cotidiană reduse cu 20-30%: intervale de schimbare a uleiului mărite la 30.000km sau doi ani (în loc de 30.000 km/fiecare an), nu mai este necesară purjarea instalaţiei de aer condiţionat, înlocuiri mai puţin frecvente ale filtrului de aer (la 60.000km sau din patru în patru ani, în loc de 30.000km/din doi în doi ani).
– eficienţa consumului: cel mai redus consum de carburant de pe piaţa MPV-urilor cu şapte locuri.
– prelungiri ale garanţiei cu 10-20% mai ieftine.

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide