Cred că toată lumea ştie statistica aceea cu mai puţin de 2
oameni în medie în fiecare maşină. Tot mai mulţi şoferi ajung să
conştientizeze acest aspect, astfel încăt maşinile practice de oraş
devin tot mai căutate. Dimensiunile mici şi emisiile
scăzute de CO2 le recomandă în alegerea unui mijloc de
transport exclusiv pentru oraş.
Pe de altă partea Dacia este un constructor în plină expansiune,
care dacă va dori să supravieţuiască va trebui să vină cu noi game
de maşini, pe lângă aceea dezvoltată pe baza Loganului. Iar la
prima vedere, cea mai firească mişcare este aceea de
intrare pe piaţa maşinilor de oraş, la preţuri şi
mai mici decât cele practicate acum pentru modelele cu dimensiuni
de clasă compactă/mică.
Dotată cu un motor de 0,9 litri (aflat deja în
dezvoltare în cadrul grupului Renaul), o Dacia cu două locuri la un
preţ foarte mic s-ar dovedi o soluţie ideală pentru transportul
urban, fiind o alternativă ieftină de trecere la viitoarele maşini
electrice. Un user de pe forumul PlaneteRenault îşi imaginează cum ar putea
arăta o asemenea maşină folosindu-se de designul actualului
Sandero, chiar dacă numele de Rondo folosit de acesta pentru a
denumi noul model nu este foarte original (şi Kia foloseşte această
denumire).
Voi ce părere aveţi despre posibilitatea ca Dacia să
lanseze un mic automobil de oraş? Va avea un succes la fel de mare
ca actuala gamă a constructorului român
ÎŢI PLACE SĂ
DESENEZI MAŞINI? TRIMITE-NE SCHIŢELE TALE LA ADRESA
[email protected] ŞI AI ŞANSA SĂ LE VEZI PE
PROMOTOR.RO!