Cum arată cu ARO de 15.000 de EURO, fabricat în 1961 – FOTO

Autor: Marius Vișan 18 iul. 2017 Știri auto

ARO, numele care a răsunat în România datorită abilităţilor excelente în off-road ale modelelor produse la Câmpulung Muscel, ar fi putut sta astăzi alături de alte nume consacrate din lumea maşinilor 4×4. Însă nu a fost să fie, fiindcă interesul unui grup restrâns de oameni a fost mai mare şi mai important decât interesul unui colos industrial şi a renumelui mondial. 

În zilele noastre, Aro mai poate fi văzut doar în colecţiile personale ale pasionaţilor, sau în unităţile militare.

Am vrut să vedem cu cât se mai vine un Aro în România, aşa că am dat o căutare pe Internet. Ne-au apărut fix două oferte, dintre care doar una dintre ele era un model original. Dar nu acesta ne-a atras atenţia, ci un model restaurat şi modificat care costă 15.000 de euro. 

Iată descrierea tehnică:

Marca: Aro
Model: M 461
Anul fabricatiei: 1961
Km: 2.000 km
Capacitate cilindrica: 3 246 cm3
Combustibil: Diesel
Putere: 95 CP
Cutie de viteze: Manuala
Transmisie: 4×4-manual
Caroserie: Off-road (4×4)
Numar de portiere: 3
Culoare: Maro
Vopsea mata: Da
Tara de origine: Romania
Data primei inmatriculari: ianuarie 1961
Preţ: 14.999 EUR

În anunţ mai este specificat: „Restaurat 2006 (revopsit 2017), motor, transmisie, punţi Nissan Patrol”.

GALERIE FOTO


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Tags:


Marius Vișan
Marius Vișan
În 2006, Marius Vișan a pășit cu entuziasm în lumea jurnalismului online, începând studiile la Facultatea de Jurnalism a Universității Hyperion. În paralel, a realizat stagii de internship la radio și într-o agenție de PR. A continuat să își aprofundeze cunoștințele cu un masterat în ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide