Ai grijă ce postezi pe Facebook! De azi înainte te va costa

Autor: Marius Vișan 02 nov. 2016 Știri auto

Compania de asigurări Amiral a declarat că va analiza conturile de social-media ale celor care abia au obţinut permisele auto, pentru a determina personalitatea potenţialilor clienţi, scrie Mirror.co.uk.

Compania a mai spus că va folosi un algoritm care să analizeze profilurile de Facebook pentru a determina dacă potenţialii clienţi vor fi sau nu nişte şoferi atenţi.

Cei care îi vor permite asigurătorului să aplice sistemul opţional ar putea primi o reducere de până la 15 %, a declarat compania.

Pe site-ul său, firma a menţionat: „În general, şoferii care abia au obţinut permisele sunt taxaţi mai mult pentru că nu au experienţă, aşa că primesc zero bonificaţie şi sunt priviţi ca persoane cu >”.

Astfel, celor care aceptă le vor fi analizate stilul în care scriu, cum utilizează aplicaţiile contabile sau calendarele.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide