Prima generaţie a Daciei Logan a ajuns să fie fabricată şi în India, printr-un parteneriat dintre Renault şi Mahindra&Mahindra. Relaţia dintre cele două companii auto nu a durat prea mult, dar Logan-ul continuă să fie fabricat de indieni, purtând numele de Verito. Ba chiar a trecut şi printr-un facelift recent.
Mai mult, încă din 2012 cei de la Mahindra&Mahindra au promis că vor lansa pe piaţă o variantă cu propulsie 100% electrică, în timp ce oficialii Dacia parcă nici nu vor să audă de aşa ceva – deşi, recent, un francez stabilit în România ne-a demonstrat că Loganul are potenţial de maşină electrică low-cost suficient de atractivă.
Logan-ul este ”powered by Renault”. Uite că e-Verito, Logan-ul indian electric, este ”powered by Reva”. Pe când un e-Logan fabricat la Mioveni?
Iată că modelul 100% electric Verito (sau, mai pe înţelesul tuturor, ”Logan-ul indian” electric) urmează să ajungă în producţia de serie din 2015, urmând a beneficia de un pachet tehnic provenind de la un model mult mai mic, Mahindra e2o – adică maşinuţa de oraş dezvoltată de Reva.
Acum, rămâne să judecaţi dacă performanţele şi autonomia lui Verito Electric vi se par justificate pentru preţul de peste 10.000 de euro pe care îl va reclama maşina – vedeţi aici specificaţiile şi preţul pentru ”Logan-ul indian” electric.